Wijzigingen in het bestuur

| Comments Off on Wijzigingen in het bestuur

Onze jaarlijkse ledenvergadering werd gehouden op vrijdag 19 november. Weliswaar één uur eerder dan gepland vanwege de coronamaatregelen. De horeca moet om 20.00 uur sluiten!

IJsmeester Jan Koene heeft de voorzittershamer aan Kelly Veerman overhandigd. Jan blijft natuurlijk betrokken als algemeen bestuurslid en ook als de ijsmeester van Jisp. “Als ik het nog kan dan stop ik als de  Jisper IJsclub 150 jaar bestaat. Dat is over acht jaar en dan ben ik 82, dan wordt het wel wat!” Aldus onze ijsmeester.

Ook onze secretaris Ernst Pieter Rot stopt ermee. Mirjam Stultjens-Does neemt zijn taken over. Volgens Bob Dekker: “het einde van een tijdperk.” In ieder geval wel het einde van een mannenbestuur toch? Drie dames aan het roer van de Jisper IJsclub. Kelly, Janna en Mirjam zitten nu in het hoofdbestuur. Had iemand dat bij de oprichting in 1880 kunnen bedenken?

Alle nieuwe bestuursleden wensen wij veel succes en nog veel meer mooie toertochten. Bedankt Jan en E P voor jullie werkzaamheden gedurende vele jaren.

Foto’s zijn gemaakt door Bob Dekker.