Nieuw plan voor jeugdschaatsen

| Comments Off on Nieuw plan voor jeugdschaatsen

Afgelopen week hebben we een bericht ontvangen van Flevonice dat ze per direct de stekker er uit hebben getrokken voor dit seizoen in verband met stormschade die de baan afgelopen weekend heeft opgelopen. Geen schaatsen meer dit seizoen in Biddinghuizen, erg jammer.

Uiteraard gaat het jeugdschaatsen op 1 maart 2020 gewoon door, we zijn uitgeweken naar de schaatsbaan in Hoorn. De vertrek/verzameltijd blijft 10:00 uur bij De Harpoen alleen zullen we eerder terug zijn, de verwachting is tussen 14:00/14:30 uur. De lunch wordt verzorgd. Er zijn helaas niet heel veel aanmeldingen, tussen de 20 en 25 kinderen, dus hebben we de bus afgemeld. Er hebben zich al diverse vrijwilligers aangemeld die kinderen meenemen in hun eigen auto, top geregeld dus.

Uiteraard kan er nog aangemeld worden om te gaan schaatsen.
Tot 1 maart allemaal !!

Jisper IJsclub